En fin känsla och några fjärilar

Det har bosatt sig en fin känsla i min mage. En fin känsla och några fjärilar. Det känns riktigt bra det här. Vet inte vad som hänt med Mr X, men jag tror att han är fast på kroken nu. Vi har under midsommarhelgen smsat i princip konstant. Konstant i tre dygn, inte illa. Inklusive idag på jobbet. Haha. Vi sitter bara några meter ifrån varann, ändå är sms så vi konverserar. Inga misstankar från något håll.

Förra veckan kollade vi på film och han sov här. Det var riktigt mys. Vi gjorde ett försök att prata om oss, om vad vi är. Det gick inte alls bra. Vi satt bara och sa "Jag vet inte, nä jag vet inte" som ett mantra. Haha. Vi får nog göra ett nytt försök, för nu känns det som sagt som att det börjar hända grejer. Kanske är tur att det snart är semester, så behöver inte jobbarkompisarna få veta något riktigt än.

Men jag mår bra och det känns bra! Vill ju såklart bara berätta för alla om mina fjärilar och den fina känslan, men det får vänta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0