Jag är lugn

Efter helgens bravader och det lilla fyllesamtalet som jag och Mr X hade så känner jag mig ganska lugn. Efter att ha hispat och undrat och funderat i flera månader så kan jag faktiskt känna mig lugn, som sagt. Det räckte att få bekräftat att han inte helt tappat alla känslor för mig, utan att de faktiskt var kvar i princip samma utsträckning. Skönt att veta att loppet inte är kört. Skönt att veta att han tycker om mig. Skönt att känna honom hålla om mig.

Det blev inget mer allvarligt snack igår, men vi smsade i princip hela dagen. Idag på jobbet har det varit som vanligt. Eller kanske till och med lite bättre än vanligt. Lite mer avslappnat, faktiskt. Konstigt nog. Bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0