Jag fick ett bryt

Igår var jag på fest i grannbyn. Där Mr X bor. Han frågade på dagen om vi skulle gå ut, men jag sa att vi nog inte skulle det. Sedan hade han även kollat av med min partner in crime, S, samma sak. Hon sa att de/vi kanske kunde höras under kvällen och kanske mötas upp om både vi och dem skulle ut. Visst, sagt och gjort.

Vi har galet roligt på vår fest och det var inte tal om att gå ut.
Helt plötsligt var klockan waaay past bed time. S hade fått sms från Mr X. Tre eller fyra stycken där han skrev till vilket ställe de skulle, sen hade de ändrat sig och skulle gå någon annanstans. Verkligen angelägen om att vi skulle mötas upp. Varför? Jag undrar. S undrar. Vi alla undrar.

Vet inte om det var just detta, eller alkohol eller en kombination tillsammans med allt annat, men jag fick ju såklart ett bryt. Satt på balkongen och grinade lite med kompisen L och helt enkelt förkunnade att det är Mr X jag är kär i och ett stort varför. Varför måste det vara såhär? Varför är han så konstig? Varför kan han inte vara kär i mig tillbaka? Enkla frågor att besvara på fyllan, ooja.

Sen gick jag in och hånglade upp ingenjören. Det var lika bra.
Mer om honom senare kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0