Man måste kyssa många grodor...

För några år sedan kom jag och min kompis på att för att hitta "den rätte" som det så vackert heter skulle vi köra lite av en ny taktik. Den är gammal och väl beprövad inom många andra områden, vet inte hur det är inom kärleken dock. Det vi tänkte var i alla fall att köra uteslutningsmetoden! Lite på temat "man måste kyssa många grodor för att hitta sin prins". Till slut så måste det ju bara finnas någon liten stackare kvar som passar.

Så tänkte vi. Vi hann dock inte så långt, för helt plötsligt träffade jag mitt ex. Så då blev det ju inget mer med det, för det var liksom vår grej. Vi skaffade till och med en bok där vi skulle skriva in allt vi provat och som inte fungerat. Undra om hon har kvar den..? Måste fråga!

I vilket fall så har jag konstaterat att bland annat ingenjörer går bort. Jag har till och med provat två, men nä det gick åt skogen. Ingenjörer väcker skeptikern i mig, så är det bara. Och den väcktes ju såklart i fredags när jag träffade just ingenjören. Ja så får han heta, det blir lättast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0