möhippa och strippstång

Jag ska på möhippa till helgen. Det kommer bli skitkul, jag är helt övertygad! Dock innebär möhippa vissa aktiviteter som jag inte helt är nöjd med. Man får ju bara finna sig i det med tanke på att jag inte är huvudpersonen, men ändå. Jag har lite svårt för såna där "skämma ut sig"-aktiviteter. Att gå runt på stan i någon hemsk utstyrsel och sälja kyssar för en billig penning. Nej tack. Om jag någon gång gifter mig och mina "vänner" skulle göra något sådant skulle de automatiskt göra sig själv ickevälkomna på bröllopet, så enkelt är det.

Jag är själv inte med att planera detta evenemang men enligt informationen jag fått kommer det bli någon form av utstyrsel på stan. Sedan vad hon ska tvingas göra, det vet jag inte än.

Något annat som står på schemat är pole dance, alltså dansa med/kring/vid en strippstång. Jag är skeptisk till detta, men det bör ju vara en jävligt bra träningsform plus att jag kommer träna magmusklerna med tanke på att jag garanterat kommer garva ihjäl mig åt mig själv. Det ska bli kul faktiskt! Prova något nytt. Kanske kan man stila med några nya moves sedan!



detta ska jag sikta på att lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0