money money money

Jag är totalt värdelös på att ta konflikter. Jag vet att det är något jag måste jobba på, för det går inte att glida genom livet och undvika det hela tiden. Och nu måste jag.

Jag och mitt ex har ouppklarade affärer och han är skyldig mig pengar. Hade det handlat om några hundralappar hade jag inte brytt mig, men nu är det över 2000 kronor. Det är ju mycket pengar så jag tänker inte ge mig. Dock är jag tveksam till om detta kommer gå smärtfritt eller ej... Troligtvis inte. Jag vet att jag inte skött den här separationen jättebra. Man skulle kunna säga att jag gick vidare innan jag hade talat om det för honom. Så kan det gå. Detta har dock medfört i att han är jäkla förbannad på mig. Det värsta har lagt sig och nu har vi inte haft kontakt på över en månad.

Faktum kvarstår dock: jag vill ha tillbaka mina pengar. Vi får se hur det här går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0