Nu är jag förbannad

Bråket med exet blir bara värre. Ja, för nu kan vi nog kalla det bråk. Jag vill ha mina pengar, han vill inte ge dem till mig, för han har inte råd just nu. Tråkigt tycker jag, då får han väl fixa fram dem, punkt. Inte fan vet jag om han någonsin kommer ge pengarna till mig, men jag tänker inte ge mig. Dock hatar jag att bråka, och jag önskar jag vore lite mer som en vän till mig som inte tar någon skit över huvud taget. Jag blir lätt mesig i sånahär konfliktsituationer. Men jag ska verkligen försöka stå på mig. För står inte jag på mig, så kommer han stå på mig, så enkelt är det väl.

Kommentarer
Postat av: Jess

Bra! Ta fram det där jävlaranama nu, jag vet att du har det. Äta eller ätas är de enda alternativen just nu. Sweetest, du fixar det, det vet jag!

2011-05-20 @ 10:15:14
URL: http://allinjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0