ragga på gymmet?

Jag har verkligen ingen som helst aning om hur vanligt detta är, men föreställningen jag har är att det ändå är ganska vanligt. Eller?

För min del så är det nog det sista stället jag skulle ragga på. På allvar. Spana ja. Ragga nej. Mest för att jag själv ser förjävlig ut när jag tränar/har tränat. Uppsatt och fett hår, röd i hela ansiktet, svett både här och där och känslan av att vara allmänt intesnygg.

På mitt gym verkar det ha kommit en hel del nytt folk det senaste, inklusive en del spanmaterial. På måndagar brukar det vara en snubbe och träna som jag har spanat på ett tag nu. Men som sagt så skulle jag aldrig få för mig att göra något av det. För feg och för ful. Åtminstone i träningssammanhang.

Någon som har erfarenhet av att ragga på gymmet som kan tänka sig att dela med sig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0