Styra upp?

Jag brukar vara ganska så bra på att flörta och styra upp när det gäller då man träffat någon ny. Men med Mr X är det så jävla svårt. Även om jag som sagt fått bekräftat att han tycker om mig, och nu även att han tydligen vill vara med mig, så vet jag inte vad jag ska göra. Hade det varit vem som helst annars hade jag bara skickat iväg ett sms och styrt upp en dejt. Hur lätt som helst. Men nu är jag bara så himla rädd att jag ska pressa honom, kväva honom, gå för fort fram. Igen. Jag är så rädd att han ska såra mig. Igen. Att han ska säga att nä, det här fungerar inte för mig. Igen.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Jag vill bara skicka iväg ett halvkaxigt sms där jag förklarar att jag tycker vi ska ses imorgon, efter jobbet. Men jag vågar inte. Samtidigt kan jag ju inte sitta här och vänta på bättre tider heller. Dels för att jag inte bara kan det och dels för att det inte är jag. Jag måste ju faktiskt kunna vara mig själv, utan att kväva och pressa.

Funderar... Det är ju trots allt han som hört av sig de senaste dagarna... Fan jag hatar sådana här spel fram och tillbaka, jag gillar raka besked - inga konstigheter! Orka hålla på!

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0