Ta inte mig för givet

Imorgon åker jag iväg en sväng och dessutom är det långledigt, så träffa Mr X blir inte förrän om en vecka. Suck så segt. Jag skickade i alla fall iväg det där sms:et igår och vi gick en sväng på stan idag. Jag fick pussa på honom lite innan vi sa hej då dessutom. Det var bra. Sen har vi pratat i telefon typ en timma också. Han trodde och tyckte att han kanske var lite konstig när vi skulle säga hej då. Det blev lite stelt, men inget konstigt förutom det. Men i vilket fall så ringde han och bad om ursäkt och trodde att han hade gjort bort sig. Bra bra att han är lite orolig över det. Bra att han inte tar mig för givet. Japp.

Imorgon kommer jag att vara tvungen att träffa exet. Ugh. Roligare kan man ju ha. Men men, i alla fall jag vet ju hur man beter sig som en vuxen, får se om han vet hur man gör.

Kanske inte blir så mycket rapporterat de kommande dagarna, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0